Sulje

Sivukartta ja haku

Staff-passi

Uutuutena tälle kaudelle, olemme siirtyneet sähköiseen staff-passiin.

Staff-passi on tarkoitettu Ylläksen yhteismarkkinoinnissa mukana oleville yrityksille, jotka ovat varanneet joko markkinointivastikkeen tai palvelupaketin kaudelle 2019-2020. Yritykset voivat asettaa staff-passille kausietuja tai vaihtuvia super-tarjouksia (markkinointivastiketasolla 2 -5), joita yritysten työntekijät voivat hyödyntää näyttämällä staff-passia ostotilanteissa. 

Staff-passin tiedot voi täyttää enintään 10 työntekijälle kerrallaan. Jos sinulla on useampi työntekijä, niin täytäthän uuden lomakkeen. Visit Ylläksen tiimi päivittää tiedot sähköiseen tietokantaan kaksi kertaa kuussa.

Tämän vuoden perehdytysajelut ovat 27.11. ja 11.12.2019. Mikäli uusi työntekijä ei pääse ajelulle, hän voi täyttää staff-passi -testin sähköisenä. Yritys on itse vastuussa siitä, että kaikki yrityksen ilmoittamat työntekijät ovat joko käyneet perehdytysajelun aikaisempina vuosina, osallistuneet vuoden 2019 ajeluun tai täyttäneet staff-passitestin onnistuneesti.

Lähetettyäsi lomakkeen saat vastausviestillä työntekijöiden käyttöehdot. Jaathan nämä tiedot kaikille työntekijöille, joiden tiedot olet ilmoittanut.

Kun työntekijöiden puhelinnumerot on ajettu systeemiin, työntekijä saa ilmoituksen Cardulta. Ladattuaan Cardu sovelluksen Ylläksen Staff-passi löytyy suoraan lompakosta. Staff-passilla on lueteltu sekä yritysten asettamat edut, että staff-passin käyttöehdot. Yritys on vastuussa siitä, että sen työntekijät käyttävät staff-passia oikein. 

Alla olevasta linkistä voit ladata yrityksen käyttöehdot staff-passille. Luethan ehdot huolella.

Staff-passin käyttöehdot

Staff-passin testi


 

YRITYKSEN TIEDOT

TYÖNTEKIJÖIDEN TIEDOT