Mitä tekee Ylläksen markkinointi eli Visit Ylläs
Yhdessä parempia tuloksia!
Toivomme että kaikki alueen yritykset ja toimijat liittyvät yhteismarkkinointiin sekä reittien rahoitukseen. Yhdessä suuremmalla panostuksella saamme näkyvämpiä tuloksia ja parempia reittejä.
Markkinointiyhtiö Visit Ylläksen tehtävät
- Lisätä Ylläs-brändin tunnettuutta
- Kasvattaa alueen vetovoimaa pitkällä tähtäimellä
- Sisäinen ja ulkoinen viestintä
- Alueen edunvalvonta sovituin osin
- Koordinoi tapahtumia yhdessä niitä tuottavien tahojen kanssa
- Reittien varainkeruu
- Sisäinen liikenne eli Ylläs Ski Bus
- ym.
Markkinointikanavat
- www.yllas.fi-sivusto
- Sisällöntuotanto sosiaalisen median kanaviin @visityllas: Facebook, Instagram, Youtube, Twitter
- Vaikuttajamarkkinointi -ja vierailut sosiaalisessa mediassa
- Press- ja Fam Tripit Ylläksellä
- Digimainonta ja hakukonemainonta: Google, Youtube, Facebook
- Lehti-ilmoitukset ja muu perinteinen mainonta esim. ratikan kyljet
- Artikkelit (esim. Kaleva.fi ja Lapinkansa.fi)
- Ylläksen esite suomeksi ja englanniksi
- Uutiskirje Ylläksen kävijöille
- Lehdistötiedotteet ja media
Edunvalvonta
- Alueellinen yhteistyö: Kolarin kunta, Levi, Inari-Saariselkä, Rovaniemi
- Visit Finland ja Business Finland
- Visit Arctic Europe -hanke
- Lento-, juna- ja bussiliikenne