Ylläksen brändi
Ylläksen arvot
Ylläksen arvoihin kuuluu suvaitsevaisuus, kiireettömyys, kuuntelu, halu ymmärtää luontoa ja toisia ihmisiä. Ylläksen henkeen kuuluu voimaantuminen, rentoutuminen. Ylläkseltä palataan energisempänä ja levänneempänä.
Ylläksen brändikärjet
Aito - luonnonmukainen
Aktiivinen - Aktiivisten elämysten Ylläs
7 tunturia - Tunturit, kansallispuisto ja laadukkaat palvelut
Tagline
Tiivistelmä Ylläksestä sopii käytettäväksi verkkosivuilla, esitteissä, lehdistötiedotteissa ym.
Kahdeksan vuodenaikaa. Seitsemän tunturia. Aidot lappilaiset kylät. Kansallispuisto, jossa maailman puhtain ilma. Tutki ja löydä ympärivuotinen Ylläs.
Eight seasons. Seven fells. Genuine Lappish villages. One national park with the world’s cleanest air. Explore and discover throughout the year in Ylläs, Lapland, Finland.
Ilmiöt - 8 vuodenaikaa
Markkinoinnin sisältöjen keskiössä on 8 vuodenaikaa ja niille ominaiset ilmiöt.
Ilmiöt toimivat lähtökohtana kaikille viestinnän sovelluksille ja sisällöille. Ilmiöiden lisäksi sisällöt keskittyvät kunkin matkailukauden aktiviteetteihin ja tapahtumiin.
Viestit vahvistavat mielikuvaa ympäri vuoden aktiivisesta Ylläksestä.
Värit
Ylläksen jokaiselle 8 vuodenajalle on oma tunnusvärinsä. Kahdeksasta väristä muodostuu neljä väriparia.
Värejä käytetään tehosteena viestinnän sovelluksissa sekä sisältöjen jakamisessa eri vuodenaikojen mukaan.
Muuntautuva värimaailma tukee mielikuvaa ympäri vuoden aktiivisesta Ylläksestä.
Katso värit alta vuosikellosta
Vuosikello
- Valitse vuodenaika/kuukausi
- Katso harmailta ulkokehiltä mitä teemoja vuodenaikaan liittyy
- Tuota sisällöt näiden pohjalta
- Näin kunkin vuodenajan luonteenpiirteet näkyy ja jokaiselle vuodenajalle on erilaista sisältöä
Kampanjat
Ensilumen kampanjan aikataulu ja budjetti esimerkki (PDF)